woensdag 29 juli 2009

Bull terrier : Thai, 7 maand

hallo ik ben Thai en ben nu 7 maanden oud stel het heel goed en heb er onlangs nog een zwart wit zusje bij Troesjka. binnenkort zal mijn baasje onze eerste foto samen door mailen wij slapen samen en spelen samen, af en toe kan ik het niet echt goed verdragen dat die kleine spruit aan mijn speelgoed of eten komt maar sinds kort heb ik dat wel afgeleerd want als ik boos wordt op mijn zus is mijn vrouwtje ook boos op mij. ik ga nu al een paar maanden naar de hondenschool en zit al in de tweede klas ken al zitten, liggen, staan en komen op bevel en voedselweigering gaat ook al. mijn klein zusje ziet en leert al veel van me die doet zelfs niet meer in huis terwijl mijn vrouwtje bij mij geduld moest hebben tot mijn vijf maanden hihi
alle tot schrijfsxxxx en pootjes van Thai, Troesjka, Michel, Kristiaan en Jeska

Meer foto's van deze Bull terrier

Meer mailtjes en foto's?

Klik dan op " oudere berichten"